lindilus.blogg.se

Hemmafix

Kategori: Hus&Hem

Nu har jag städat i 4 (!) timmar... Jag tog ett tårfyllt adjö till julen som för tillfället är nerflyttad till källaren. Så nu är det så sjukligt städat, tomt och snyggt här. Som vanligt när jag får sådana här ryck så vill jag bara göra om hela lägenheten på tre röda. Typ kakla om i badrummet, tapetsera fondvägg i sovrummet och slita ut hela hallen och göra nytt. Men vi ska nog se att till helgen ser det lika kaos ut igen här. Haha! Jag hittade iaf en hundring i en gammal jacka medan jag höll på så jag "tjänade" 25 spänn i timmen på mitt lilla städpass. Fett värt!
 
Klicka på bilderna för att göra dem större.
 

Kommentarer

  • cat säger:

    Du får gärna komma hit o städa småbarnsstöket oxo, haha! Ser ut som äzz här hemma..! Nu var det lite för länge sen vi sågs, dessutom. Såatte... Vi får ses snart!

    Svar: Och få betalt i Jolandreggel va? =D
    Linda

    2014-01-09 | 21:32:31
    Bloggadress: http://karmalogik.wordpress.com

Kommentera inlägget här: