lindilus.blogg.se

Leker anticimex

Kategori: Hus&Hem

Nu är jag så jävla äcklad och trött på alla kryp som finns i den här gamla lopphögen till lägenhet. Pälsängrar och silverfiskar ska bort pronto!!! Vartenda klädesplagg vi äger och har ligger ute på balkongen och väntar på minusgrader, jag har dammsugit och torkat och sprayat radar i hela sovrummet. Nästa stopp är köket. Allt ska ut ur skåpen...sen blir det hallen! Dessutom har jag beställt massa medel och fällor för närmre 1000 spänn. Ber till rödcedergudarna att leveransen kommer snabbare än snabbt nu när jag har ångan uppe...sataaaan!!! 
 
 http://www.ajaalto.com/?attachment_id=2896
 

Kommentarer

  • cat säger:

    Spraya inte med radar för mkt bara. Det kan döda smådjur, och då inte de som är avsedda... utan så som.. Fåglar och gnagare :O Jag ställde ut mina i trapphuset när jag sprayade loss tills jag hade vädrat igenom allt efter tiden det stod på flarran.

    2014-03-20 | 21:07:15
    Bloggadress: http://karmalogik.wordpress.com

Kommentera inlägget här: