lindilus.blogg.se

Jag lever...

Kategori: Livets lilla gång

Wow, det var nästan en månad sedan jag skrev här.  Lilla bloggisen då. "/ 
 
Det största som hänt i livsbubblan är väl att vi (iaf fram till oktober) slipper jobba helger. Skulle kunna köra 5 rondater nedför en trappa av lycka!!! Livet är tillbaka osv..
 
Annars då.. sovrummet är snudd på färdigrenoverat. Bara socklar som ska målas och den beställda sängen som ska levereras. Den nya garderoben med inbyggd belysning är fortfarande bland det vackraste jag sett och varendaste litet pinaplagg jag äger får plats utan problem. 
 
Bjussar på lite diverse ur bildarkivet från livet den senaste tiden och trycker kakhålet full med läkerol. Ha det!
 
Festligheter och fuldansande med mina kollegor.
 
Jersey boys med mamsen och Tin i lördags.
 
Vårfeelings deluxe hos mamsen och pappsen i söndags.
Allsvensk premiär i måndags. Publikrekord, skadad Batan och tyvärr en rätt rutten match. 
 
Dagens frulle på jobbet. Min vodkamugg är årets köp! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: