lindilus.blogg.se

Nyanlända

Kategori: Hus&Hem

Efter jul och nyår har man alltid så mycket nytt roligt kraffs efter julklappar och mellandagsrea. Idag kom ännu fler pinaler i min ägo. 
 
 
Nytt år, ny almanacka. Alltid lika mysigt att skriva in allt viktigt (och oviktigt) som händer och fötter så att man har stenkoll när varje liten lucka i livet dyker upp. 
 
 
 
Jag fick de här skönheterna i julklapp egentligen, men för att inte tomten skulle få ryggskott och släden tappa medan så gled min mor över med halva lasset idag. Sååååååå fint med fyrkantiga tallrikar. Sedan urminnes tider har jag velat ha det. Tror jag ska inviga dem ikväll...
 
 
Amen så nuttigt då! Rosa och leopard print och kommer passa utomordentligt på vårat SVINKALLA kontor. Kommer svassa runt med stajl och hacka tänder. 
 
 
Mamsen hade också med sig piffiga ljus som hon roffat åt sig på IKEA. De ser stickade ut!!! Mycket tufft om ni frågar mig. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: